1PrensAnnesiBenim bebeğim de memede çok uzun süre kalıyordu sürekli emmek istiyordu ve Ben de sizin gibi düşünerek hareket ettim,çişli bezleri çok oluyordu ona da güvendim.Ağlamalarını hep gaz sancısı zannettim o nedenle.Aylık kontrolünde hiç kilo almadığını gördük ağlamalarının tek nedeni gaz değil açlıkmış dedi doktor ve mama takviyesine başladım o nedenle söylediklerinize katılıyorum fakat annelerin böyle durumlarda tartıya gitmelerini tavsiye ediyorum