Yanıtladığınız için teşekkür ederim. Henüz 7 aylık bebeğim. Hep anne sütüyle beslendi. Ek gıdaya başlayınca derisinde kızarıklık meydana geldi. Hemen alerji uzmanına gidip test yaptırmalı mı yoksa kendim gözlemlemeli miyim bilemedim. Zira testlerin doğru neticesi olmayabilir deniyor.