Ekim 15 te analık izni bitiyor Türkçe öğretmeniyim maaş karşılığı 15 saat çalışıcam sorum şu günde 3 saat süt izni var ya bunu neye göre belirliyorlar mesela pazartesi 4 saat dersim var diğer saatler boş diyelim 3 saati idare nasıl verecek 🥺hiç bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim