Prensesss_annesiii Kızlar ben kaç oldu 3 kez kimyasal gebelik geçirdim bu neden oluyor beta hcg 25 çıktı dünden beri kanamam var buda kesin kimyasal neden böyle oluyor acaba
betulahmethilmifatih Prensesss_annesiii bunu biz bilemeyiz ki canim bence doktorunla konusmalisin o sana neden oldugunu aciklayacaktir insallah hamile kalirsin
Tugbaa58 Prensesss_annesiii bende 2 kez geçirdim üst üste ama hiç bi sorun çıkmadı yani bi açıklama bile yapmdı doktorlar
ElAta Prensesss_annesiii bende üç kere kimyasal gebelik geçirmiştim tüm testler yapıldı birşey çıkmadı eşimde de bende de bir kaç ay ara verip ben klomen kullandım eşim de proxeed plus diye bir vitamin kullanmıştı o ay hamile kaldım ve oğlum iki buçuk yaşında ☺️
ElAta Prensesss_annesiii doktorum vermişti yumurta geliştirici galiba daha fazla yumurta olmasını sağlamak İçin