Merhaba Hanımlar benim çocuğum 35 haftalık prematüre doğdu bir hafta küvezde kaldı bu süreçte biberon ile beslendi anne sütü sağıp götürüldü ardından eve geldiği zaman biberonla besledindi emmeyi red etti çünkü meme ucunu tutamıyordu sütümü bazen mama ile destekliyorum 3 güne bir falan mama veriyorum yetmeyince bazen günde 1 şimdi sorun şu sütüm azalmaya başladı normalde saate 1 yeteceği kadar geliyordu şimdi öyle olmuyor şimdi de bebeğim artık emebiliyo ama ben emzirmek istemiyorum ne kadar içtiğini göremediğim için doydu mu doymadı mı bilemiyorum süt de azaldı ya aceba beslenebiliyor mu diye endişe ediyorum biberonla görüyordum ne kadar içtiğini içiim rahat ediyordu sizce ne yapmam lazım