Anneler galiba virüs oldum dün gece test verdik sonucu bekliyoruz . Küçük bebeğim var emziriyorum nasıl emzirmeliyim nasıl bakmaliyim kendim için ne yapabilirim . Bebeğime geçecek diye çok korkuyorum bilgisi olan bu hastalığı geçiren ler lütfen yazsın .