Gtmz şu an üstün zekalı mı değil mı bilmiyorum ama büyüdükçe gelişiminin ileri olması bile zorlamaya başladı bizi, asla yaşıtlarıyla oynamıyor çünkü yaşıtlarının anne babasıyla sohbet derdinde sürekli, sorduğu soruların çoğunda tıkanıp kalıyoruz, anlatsak yaşına uygun değil geçiştirsek ikna olana kadar sormaya devam ediyor…başta böyle düşünmüyordum ama korkmaya başladım, çok korkuyorum hatta. Normal mutlu sağlıklı bir hayatı olması tek dileğim.