Hafizenr Dün olduğum covit testim pozitif çıktı 2 yaşında oğlum var ona geçmesini istemiyorum öğrenir öğrenmez maskemi taktım. Tat koku alamıyorum midem çok bulanıyor arada öksürüğüm var. Tavsiyeleriniz varsa alırım hanımlar?
HelloKitty Hafizenr geçmiş olsun öncelik bol su sonra limonlu zencefilli ballı çay meyve bağışıklığınız düşmesin ve tabi pozitif olun dikkat edin ama sanki hiç covid değilmişsiniz gibi davranın
Byzscgl Canım bol bol parol at ben bana verilen ilaçları ilk gün 4 tane atmıştım onlarında faydasını gördüm 8ini atmaya korktum kekik çayı iç öksürüğe iyi gelir birde kendini çok yorma