aysegulderin 20 günlükken yakalandık covide. Benim bebeğimde pozitifti. İlk hafta maske ile dolaştım. Evdeki herkes mümkün olarak farklı odalarda kaldı ortak alanlarda maske taktık. Ben oğlum her kucağıma aldığımda maske taktım ama bir süre sonra çıkardım. Bol bol emzirin. Hırıltı, ateş, emmede güçlük hiç emmeme gibi şikayetleri olursa doktora götürün. Bana böyle söylemişlerdi. Anne sütü bir mucize şükür ki en ufak ateşi bile çıkmadan atlattık. Sizin de öyle olacaktır bizden daha dayanıklılar. Çok geçmiş olsun 🙏