Ahmetarasmom bebeğiniz kaç aylıktı
ne kadar zamandır bu şekilde ilaç etkisiyle düşüp yükseliyor
tahliller temiz çıkmış, dişte de böyle inatçı ateş olmaz bildiğim kadarıyla ama niye böyle ateş oluyor ben de merak ettim.
Hani idrarda enfeksiyon olsa böbreklere bakılsın deriz kaçak mı var allah korusun diye
veya kanda enfeksiyon olsa ona göre tedavi verilir ama tahliller temiz çıkınca bir şey söylemek de zor oluyor
inşallah çabucak iyileşir