Dün gece hastanede sabahladık eve girdiğinde saat 6 buçuktu tam ateşi düşmeyince acile götürdük Kan akciğer röntgeni hepsine bakıldı temiz çıktı ateş düşürücü bi serum yaptılar o kadar düşüyor etkileri geçince hep aynı yine çıkıyor evde şurup veriyorum pedifen düşürüyor 8 saat arayla ama ne zamana kadar böyle şurup vermesem çocuk yanıyor 38,5 kara kadar çıkıyor ateş ne olabilir bu başka kızlar yardımcı olun lütfen artık öyle yoruldum k bir ay önce de aynı durumu yaşadım on beş gün çektik i özele götürdüğün doktor ısrarla diş diyor ama bu kadar da olur mu yA🙄