mavibozkurt Küçük bebeğim var ailecek korona olduk. Evde en ağır ben geçiriyorum. Emzirmeye çalışıyorum. Sağ göğsümde görünüşte bir şey yok ama içten yara gibi. Geçirenler yardımcı olabilir mi?