Minik1anne busrasahin45 her bebekte farklı olabiliyor canım kimisinde ateş olir kimisi huzursuz olur geçmiş olsun😊
birarzu Dün 1 yaş aşısı olduk ve hiç bu kadar ağrısı olmamıştı bu zamana kadar. Ateşi 38i geçmedi ama asla uyumuyor 😥 size de geçmiş olsun inşallah hemen atlatır 🤲🏻