alparslanyy kizlar bebeğim 3 ay 8 günlük anne sutuyle besleniyor, gündüzleri cok fazla kusuyor sürekli ustunu degistiriyorum :( ama geceleri hic kusmuyor. neden dir bunun sebebi bilen varmi ?🤔
bukaga alparslanyy aynısı ! doktor reflü dedi harekete bağlı artarmış. Eğer kilo alımını etkilemiyorsa ilaç vrrmiyor canım
alparslanyy Tuba evet cikartmazsam daha cok kusar zaten :( günde 5 sen fazzlasi tehlikeli diyorlar ne 5i belki 10,15 kez kusuyor.
alparslanyy bukaga ilk 2 ay 1′er kg almisti , bu ay 500 gr kadar almis . ilk ay zaten kusmuyordu,ikinci ay da cok az kusuyordu, bu ay cok fena gecti :(
bukaga alparslanyy reflü ilacı vereblr cnm onunla geciyor , kilo 1 er 1 er gitseydi ilac vermiolardı ama ilacszda hep kusuo