Fatmabkdmr BiSde öyleyiz. BaZı bebekler küçükken çok hasta olurmuş büyüyünce olmazmış. Dr nu bizde öyle demişti canım
Aseloykununannesi Benim kızımda öyle ya sürekli hasta saat kaç oldu burnu dolu zar zor eşimle çekiyoruz ağlama krizlerine giriyor Rabbim herkese şifa versin gerçekten zor ya😶😑
Synmannesi Kızım da 15 aylık 1 ayda 2 kere grip oldu ne günlerdi ya burnunu elletmez tıkalı kıyamet suan hafif öksürük var şaştım kaldım