Merhaba kızlar 2 aylık oğlum ne meme emiyor ne biberon 2 aya kadar hiç bir sıkıntımız yoktu hem emiyordu hem biberona sağıp veriyordum çok güzel kilo alımı vardı ama neyazıkkı 2 haftadan fazladır beslenmesi çok bozuldu günde toplasan 200ml anca besleniyor doktorada götürdüm bişey yok bebek te diyor ama insan çocuğunu bilir sürekli uyuyor gece dahil uyandıramıyorum ne yapıcağımı şaşırmış durumdayım hiç bir şekilde besleyemiyorum bebeğimi akıl verin lütfen