rbndmrcn iki veya üç belirti siz buna bakmayın. Erken tanı çok iyi test yaptıracak olmanız çok iyi. Eğer güzel bir eğitim alırsa harika değişimler farkedersiniz. Çok gelen oldu bAna otizmli, öyle hırçın ve inatçıydı ki bazıları. Etrafına zarar veren, kendine de. Şimdi görseniz ayırt bile edemezsin sizden bizden . O yüzden eğer teşhis koyulursa tedavi alın eğitim alın