Mrtlh kolik bebeğe ne yaparsanız yapın o süreç bitmeden rahatlatamazsınız. Benim kızım kolik değil ama alerjik bağırsak durumu vardı. Ne kadar dikkat etsemde gaz yapınca hiç bir çözüm olmuyordu. 3.5 aylıkta bitti elhamdülillah. Bol bol gaz masajı ten tene temas gaz yapıcı şeylerden uzak durmak belki hafifletebilir. Doktorum hangi damlayı verirsen ver ne yaparsan yap bağırsaklar işlevini öğrenmeden çare bulamazsın demişti.