erdeminannesi12 6 ay 17 günlük bu aylarda veren var mı bi sıkıntı yaşadınız mı gece asla uykuya dalamıyo sürekli mızırdanıyo tükendim artık uykusuzluktan çocuğa bağırıyorum sonra pişman oluyorum versem hem o uyur hem ben 💆🏼♀️😢
irva erdeminannesi12 Ben kullandım uykuya geçişi evet kolaylaştırıyor ama deliksiz bir uyku asla vermiyor.Tam tersi oğlumu çok daha huzursuz etti 3.günde bıraktım.
erdeminannesi12 Denizfdn kendim vermeyi denedim bir kaç gün iyi gitti sonra yine aynı kabul etmiyor emmeden uyumayı gece de sürekli emmek istiyor
Denizfdn erdeminannesi12 2 yas oncesi uygun deil bence abi sure sonra vucut aliskanlik yapiyo direniyo fayda etmiyo 2 yasinda kizim var 20 gunluk bebegim suan kizim 2 yas sendromuna girdigi icin saat 1 dede yatsa 1 saat sonra kalkiyo ezana kadar yatmiyo 1 haftadir maaf oldum spirattine basladim o bile 1 haftada aliskanlik yapti vucudu direniyo yinede uyumuyo ezani bekliyo sanki yatmak icin sizde sabirla bekleyin uyku egitimi alin biz dün basladik yatmadan once dus aldirin masaj uygulayin karnini doyurun yatirin rahatlarsiniz
Dumir Ben 9-10 aylık dönemde kullandım 8 damla kadar bitkisel olduğu için herhangi bir sakıncası olmadığını söylediler. Gece yatmadan yarım saat önce veriyordum uykuya geçişi kolaylaştırıyor gerçekten
erdeminannesi12 irva uykuya geçişte sıkıntı yok ama uyuduktan 40 dk sonra uyanıp ağlıyor bu böyle saat başı devam ediyor diyebilirim
irva erdeminannesi12 Rahatsız etmiş olabilir onuda.3 gün kullanıp bıraktım vermediğim gün çocuk bir kere mızmızlandı sadece o kadar.