Kızlar merhaba
Az önce doktorumuzun verdiği damlayı bebeğime verirken yutmak istemedi ağladı boğazına kaçtı
bir kaç dakika öksürdü nefes alamadı ters çevirip çıkardım nefes almasını sağladım daha sonrasında kendine geldi ama gözleri kaydı birde hiç bir zaman uyumayan bebek dalıp dalıp gidiyordu acaba bi sorun olduğundan mı şimdi uyuyor sürekli kontrol ediyorum boğazından hala atamadı hırıltılı nefes alıyor ne yapmam lazım