Asas Hamilelikten kalma kararma vardı göbek deliğimde ne yaptıysam geçmedi . Sonra kuaförüm ağdayla geçiyor dedi . Yapıştırdık ve sonuç tertrmiz beyaz bi göbek deliği😂😂😂😂 düşünen olursa tavsiyem olsun ☺️
Neessee Asas ben duştan yumuşatıp kese yapmıştım ve öyle geçmişti taa lohusalığım geçtikten sonra yapmıştım
Gulsahural Asas benim göbeğimin genelinde var o sıkıntı göbeğim tamamen gidince mi gitmeliyim ki acaba yoksa şimdi gitsem olur. Mu
AryamH Benimde o gobekteki cizgi gecmiyor hafifledi ama hala var 😔 3 ay oldu kese yapmaktan karnim acidi bide dikis olunca agda mi denesem bende