nuryy çok mu kalın giydiriyorsunuz acaba doktorumuz bize kendinizden bir kat kalın giydirin demişti oğlumda bazen çok aşırı sıcak geliyor ateşini kontrol ettiğim oluyor eğer ateşi yoksa ya üstünü bir tık inceltiyorum ya da oda ısısını kontrol ediyorum evi biraz soğutuyorum