Merhaba aslında bunu kimseyi korkutmamak için yazmak istememiştim ama aylardır merak ediyorum o yüzden hamişler girmesin yazdım ne benim gibi başına gelen nede internette bulamadım rahim ağızı sıkılıpı sertliğiyle ilgili birşey şöyle anlatayım ben sezaryen oldum mecburi suyum azaldı çok diye neyse ameliayt başladı ben biraz kötü olunca uyuttular sonra uyandım dr yanımdaki hemşireye uyut hemen dedi bi tek bunu hatırlıyorum neyse uyumuşum geri uyandığımda dr dikişe geçmek üzereydi ben böyle bi rahim ağızı hayatımda görmedim dedi çok sıkıydı filan dedi çıkınca beni görcekti ama ben beni bekletirlerken filanda baya kötü olduğum için ilaç verdiler biraz daha müşadede bekledim neyse ertesi gün geldi dr dedi ki rahim ağızın aşırı sertti iyi ki suni denememişiz dedi ben normalde serçe parmağımla hafifçe çok rahat açardım seninkini iki elimle zorlamam gerekti dedi şimdi ulturasonla bakmam gerek rahim ağızının kapanmaması için durumu kontrol edelim dedi ultrasonla baktı bana dil altı hapı vermişti üç tane bunlar sana çok ağrı yapıcak ağrı kesici vurul hapı dil altında erit tam kaybolmadan yut dedi hastahaneden çıkmadan birde bir tane daha normal hap saat aralıklarını söyledi ve üç gün sonra gel dedi neyse ben içtim hapları her haptan önce aptı kesici vurulmama rağmen bırakın ayağı kalkmayı haptan sonra doğrulamıyordum üçüncü gün gittik içerde birikinti oluştu diye bi daha hap verdi dil altı 3tane ekstra bir tane daha başka bir hap eğer kapanmasına engel olamazsak bir daha ameliyat olman gerek dedi birde akıntın kesilirse hemen beni ara dedi 5. Gün akıntım tamamen kesildi zaten hiç çok olmamıştı aradım hemen eşini yolla bu sefer son kez 6 tane vericem 3saatte bir iç dedi inanın o gece ölmek istedim çok ağrılıydı benim için doğum sonrası bile öyle kötü olmadım bu arada diğer haplarada devam ettik iki gün sonra gittiğimde durum iyiye gitti neyse ki bir daha ameliyat olmadım ama sen spiral bile taktıramazsın filan dedi bana o kadar stresli ve ağrılj bir dönemdi ki bebeğimi bile emziremedim doğru düzgün şimdi soruyorum başına böyle birşey gelen var mı spiral taktıramam mı ben şimdi yada bir daha hamile kalırsam yine böyle mi olucak hiç istemem kimsenin başına gelsin ama umarım bileniniz vardır bir daha öyle bir korku oluştu ki psikolojik olarak kontorole gitmedim hiç o yüzden burdan sormak istedim ??