Tamam 10 aylık bebeğim var yani yarın tam 10. Ayımıza giriyoruz ya 10 aylık sendromu, ya diş, ya huy değiştiriyo ama bende çıldırmak üzereyim. Öncelikle bebeğim emmiyor 8 aylıkken bıraktı😥 mamaya devam ediyoruz tabi öncesinde de mama+meme devam ediyorduk neyse.. 1 ay önce mama içmemeye başladı geceleri sürekli uyandı napacağımı şaşırıyodum mama içmiyo gece kalkıp çorba yoğurt vs yediriyodum🥺 sonra doktor gece yemek yemesin su içsin uyanınca zamanla da içer mama dedi. Tabi o zamanlar boğaz enfeksiyonu vadı o yüzden içemiyodu sanırım. Ama şuan hiçbişeysi yok hastada değil çok şükür 6 tane diş çıkarttık 7. Aydan itibaren. Ama bugün durup dururken mamayı bıraktı içmemeye çalıştı saat 10 gibi uyur mama içer.. ama bu kez içmedi o yüzden çorba yoğurt içmişti 2 saat öncesinde. Şuan açıktı uyanıyo ağlıyo mamayı veriyorum tam alıyo içiyo geri çeviriyo kafasını içmiyo eliyle itekliyo falan ama aç yani
napacağmı şaşırdım sizde yaşadınızmııı yaşadıysanıız neler yaptınız geri içtimi 😥😥😥😥 noluuur yardımmmm😩😩🥺