Uzymom Berrinsoyagazi14 bu kremler yorumlarda çok önerildi. Hepinize teşekkür ederim tavsiyelerinizi denicem. Allah razı olsun 🙏🏻
TugbAlperen Uzymom ya eski bı yöntem biliyorum ama kayınvalidem eltimin oğluna toprak sarmış 2 güne geçti diyo herşeyi denedik olmadı diyo, bence deneyebilirsiniz ben olsam denerdim yani. Temiz yerden aradık alt taraflarından aldık demişti
Minik1anne Uzymom diş çıkarıyor olabilir ondandır sık sık kaka yapması. Benim kızımında cildi hassas sürekli pişik olur ben fuggy ve fito krem kullanıyorum hemen geçiriyor fuggy daha iyi geçiriyor doktor yazmıştı bizede
Uzymom Minik1anne bi kaç gün beklesem mi götürsem mi acaba bi türlü karar veremedim. Çok kişi diştendir dedi. Eczaneden kremdenisticem bıgün bakalım.
Alminazli Uzymom Bazen oluyo yinede ya benim kız da 1 yaşına kadar hic pişik olmadi ne zamn yaz geldi totosu piştikten kurtulmadi kaka yaptiktan sonra kantoron sürüyorum hemen kurtarıcım
Uzymom mom726272 bak onu kullanmadım hiç. Benim kremim aşırı yakıyofu travma bıraktı bende resmen 🤦🏻♀️
Minik1anne Uzymom bence normal gibi ama işte çocuktan çocuğa değişebiliyor isterseniz bi götürün aklinızda kalmasın.
Alminazli Uzymom sudocrem deneyin derim o zamn ben cok ileri derece pisiklerine degil ama normal pişik olmaya basladigini anladığım anda onu kullaniodum
kokusudalin Uzymom fazla tuvalet yaptığı için sürekli islak kalıyordur. Islak mendil sonrası kurulayın. Kesinlikle hakiki zeytin yağı öneririm. Sırf bu durumlar için alırım. Daha önce burda bir bayandan öğrenmiştim bende. İlk kez çok ciddi pişik geçirdik. Ve zeytin yağı sürdüğüm de tamamen geçti. Asla kalmadı 💕
dontsleppyunhappy Uzymom bişey alerji yaptı sanırım canım. Tam o aylarca kızım günde 8 kaka ve çok kötü pisikti. Kaka için ishal gibi olduğu için probiyotik damla verdi. Cildiye de krem yazdi. O şekilde gecirdkk
Uzymom Minik1anne götürdüm canım kaka tahlili verdik 2 saate çıkıcak bakalım ona görede kremini falan yazıcaklar
Ca-ca Uzymom diş çıkarırken benim oğlum da çok sık kaka yapıyor. Diş etkiliyor olabilir. Bazı dönemlerde salgın oluyor ishal, kusma vs. Parka, kalabalık ortamlara giriyorsanız belki ondan da etkilenmiş olabilir.
Zeyzeyyyyy Uzymom pudram yok denicektim ama banyo kurtardı kremler mahvetti hametan ve bepantgol kullanıyodum dönüşümlü
Uzymom Zeyzeyyyyy şuanlık bi nebzede olsa pudra işimi görüyo. Kuru tuttuğu için en azından acı yapmıyo.
Aysetalha Uzymom canım şuan benim oglumda ikeri derecede pişik 3 gündür kahrolduk desem yeridir. Ben her kremi denedim arkosundan tut sudokrem hametan bebantokune kadar tek fayda eden krem oksizinc %40 oldu siddetle tavsiye ederim bir gunde etkisini gösterdi 👍🏻👍🏻
Uzymom Aysetalha bizde de hiç bişey fayda etmiyo. Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için. Size de geçmiş olsun 🥺