Canım aynısı bizde de oluyordu altı kızgın yağ dökmüş gibiydi görünmüyordu günde 6 kere falan kaka yapardı doktora götürdüm krem verdi pişik diye bi işe yaramadı sonra baktım dişleri geliyor . Ben her altını almada papatya kaynatıp onunla sildim sonrasında kendi yaptığımız kantaron yağı sürdüm iki günde hiç bişeyi kalmadı.sende bi dene istersen