Dilaramina ben yaptım 🍰
pasta tabanları ile yaptıgım meyveli pastamın üstünü beyaz ve pembe seker hamuru ıle kapladım (yarı yarı, nişasta dökerek incecik açtım) ve en üste yine şeker hamurlu kurabıye yaptım çöp şişe, harf ve sayı onu taktım birde netten balon pasta süsü aldım süper oldu (foto eklemeyi bilmiyorum) umarım ısıne yarar:))