Normal doğum yaptım dikişlerimde var ve kabızlık sorunu yaşıyorum çok acı veriyor ve kanamam azalmasına rağmen wc de kan geldiğini fark ettim baya kırmızıydı kabızlıkla alakalı sanırım 19 gün oldu doğum yapalı normalde iyileşmiş olması gerek yaşayan var mı kızlar