dominantteyze Ya kızlar günüm geçti test yaptm negatif ağrım falan yok canım arada şekerli istiyor ama regl olmadım dün yaptm yarındamı yapsam böyle 3 4 gün araylz yapıp ilkinde tek sonradan çift çizgi göreniniz varmı
Hep_mi_uykusuz dominantteyze Ben aksam tek cizgi gordum cope attim sabah baktim cift olmus ayni test 🤭
hobby_catolog_hk dominantteyze evet tek cıktı sonra bozuk cıktı test adet günüm gelince 2 günde yaptım net cift cizgiydi
FHKK dominantteyze Bende bu aralar turşu aşeriyorum tövbe Bismillah hamilede değilim hani 😂😂 Gebelik mi düşünüyorsunuz canım 1 hafta sonra tekrar dene 🤸
hobby_catolog_hk dominantteyze valla beklediğim bi gebelik olduğu için ilk haftalarda sürekli test yaptım ama hep tek cizgi yada bozuk test cıkıyodu. adetime bi hafta kala yaptığımda cıkmamıştı. bi hafta sonra adet günüm geldi ertesi gün yaptığımda net cift cizgiydi. hamilelik belirtileriniz varsa kendiniz de anlarsınız biraz insan vücudu cok değişiyor. idrar renginiz kesinlikle sarı oluyor asla beyaz olmuyor. Bu net hamilelik belirtisi
hobby_catolog_hk dominantteyze testi sabah kalktığınızda yapmak daha net sonuç verir. sık idrara cıkmak. mide bulantısı, kasık ağrısı, bel ağrısı, kasıkda batma, göğüs hassasiyeti, idrar rengi sarı olması net hamilelik belirtileridir.
dominantteyze Aslmra80 Resmim.net e gir yükle altta link çıkıyor kopyala yapıştr merak ettm at hemen😅
hobby_catolog_hk dominantteyze korunuyosan bişey olmaz biz kuruntu yapıyoruz. Bende her ay adet olmayı bekliyorum acaba diye. adet günün geciktiğinde testi yaptıysan negatifse gebelik yoktur. test 5 dk içinde doğru sonucu gösteriyor. saatler sonra bozuk çıkma ihtimali var.
Elifyor Aslmra80 Hamilesin canım benim de böyle çıkmıştı hatta kızımda daha da silik bir çizgiydi 🤩 sabah ilk idrarla tekrar dene testi bir de kan ver 😄
Aslmra80 hobby_catolog_hk ya benim testim yukarıda çok hafif silik çizgi çıktı ama şuan bakıyorum dün yaptım bu arada o belirginlik daha da azalmış 5 gün günüm gecti
dominantteyze hobby_catolog_hk inşallah öyledir eşim geri çekilme yöntemini korunma zannedip uyguluyordu da ondan kurt var içimde