Ateşi 38 e çıkmadı ama 37 altına da düşmüyor ağlıyor burnunu açıyorum yine akıyor uyku uyumuyor ne yapacağız 😞 doktora götürdüm antibiyotik başlamadı hemen iki gün doğal bir şurup yazdı onu kıllan dedi geçmezse antibiyotik başla dedi. Salgın var sanırım