Selam kızlar 1 ay 24 günlük kızım var vakumla doğduğu için ilk bir ay sol tarafında şişlik vardı bende hep sağa yatırırdım acır falan düşüncesiyle şimdide sadece sağda yatmak istyr sola döndürdüğümde ağlamaya başlıyor sırtına destek versem ne yapıp ne edip döndürüyor bu konuda önerisi olan varmı başı yamuk olacak diye korkuyorum