oykus kesinlikle tuzlamadım izin vermedim. Azıcık koltuk altlarına sürelim dedi kayınvalidem , hayır asla olmucak dedim. Yıkadık sadece ve onlarda kararıma saygı duydular. Bebeğin teni daha yumuşacık zaten en ufak bişeyden tahriş oluyo tuz koyunca düşünün nasıl acıcak hiç gerek yok.
Ve şunu söyliyim benim büyüklerimde bebekken beni tuzlamışlar. Ben kaç senedir ter konusunda sıkıntı yaşıyorum afedersiniz koltuk altlarımı sürekli yıkıyorum mecburum yani bunun tuzla hiç bir ilgisi yok. Eskilerin ürettiği bişey bu . Gereksiz bir bilgi bence. Bizim bebeklerimiz mis gibiler. Büyüyünce de bunun için pek çok tedavi ve roll on , parfüm vb. çaresi var. Siz kararınızdan asla vazgeçmeyin devam edin 🤌🏻