Zzzz evet aslında şöyle öğrendik babam vefat etti sütüm kesildi yani coook azaldı bianda doktorda hip dye bı mama verdi yaptk çocuğa verdm çocuk kustu snrada kabarcık faln oldu kırmızı aldım hemen gotrdm ertesi gün test yaptilr inek süt alerjisi dediler “çok aşırı yüksek pozitif” olarak çıktı doktr da dediki butn süt ürünlerini ve sütle yapılan hersyi kesiceksn dedi işte smdi rahatz ama emerken aglmiyo bu arada sütümde normale döndü