canimkizimbenimm_41 İlk bebeğim ve daha 20 gün olduk geceleri uykusu çok değişiyor emzirme ise sürekli emicek ve sütüm yeterli gelmiyor arada bi bebelac mama takviyesi yapıyorum ama geceleri hiç durmuyor sizce ne yapmalıyım
qwrt1245 canimkizimbenimm_41 gazı olabilir gazını çıkarmadan uyutmayın gaz masajları yapabilirsiniz siz de kimyon ve rezene çayı içebilirsiniz. Çişli bezleri yeterli ise doyuyordur ama memede rahatladığı İçin sürekli memede kalmak istiyor olabilir
Saimiss canimkizimbenimm_41 gece beslenmesinde mamanın ccsini arttırın biogai damla önerebilirim sizin içinde Solgar süt arttırıcı ve irmik helvası acayip süt yapıyor tavsiye ederim.
canimkizimbenimm_41 qwrt1245 gaz sıkıntısı var onun için ilaç kullanıyorum ama fazla rahatlatmiyor emdikten sonra gazını çıkartmaya çalışıyorum oda zar zor
qwrt1245 canimkizimbenimm_41 hangi ilacı kullanıyorsunuz yetersiz kalıyor olabilir siz de gaz yapmayan şeyleri tüketmeye çalışın. Bebek gazlıysa ne yaparsanız yapın zor oluyor zamanla bacaklarını doğru kullanmayı öğrenecek bagırsakları daha düzgün çalışacak gaz problemleriniz azalacak. Bir de mamalar da çok fazla gaz yapıyor bence sütünüz varsa ve doktor tavsiye etmediyse mama hiç vermeyin. Hipp combiotic en gaz yapmayan mama piyasadaki ama o bile gaz yapıyordu