Merhaba arkadaslar 🙋🏻♀️ İlk postumu atıyorum ve ilkim tabi ki kilo hakkında olmalıydı😂
dogum yapali 25 gun oldu.sezaryen oldum. 71kg ile doguma girdim. Suan 64kg ile devam ediyorum. Merak ettigim, kilolarin kendiliginden gitmesi icin azami sure nedir ? 😂 daha erken mi? Ve diyet yapmak icin ne zamana kadar beklemeliyim. Suan diyeti dusunmuyorum ama veremezsem daha sonra, diyet icin en uygun zaman ne zaman ? 🤷🏻♀️ Anlatabildim mi kendimi bilmiyorum ama 😅