Merhaba anneler. 12 aylık kızım var ve doğduğundan beri kendisiyle temasta bulunmamızı istemiyor. Büyüdükçe bizleri tanıyacak değişecek diye bekliyorum ama bir yandan kafama çok takıyorum. Yabancıya karşı değil bana ve eşime bile müsade etmiyor. Yani 1 yaşında ve bize sarılıyor olması gerekir. Eline dokunmak istediğimizde elini geri çekiyor. Bir çok çocuk doktoruna danıştım karakteri böyle olabilir yada duyu bütünlemesini araştırmanızı öneririm dediler. Oyuncaklarıyla oynuyor parkta güzel vakit geçiriyor ama nedense sarılamıyorum kızıma ve bu beni çok üzüyor. Bilmiyorum endişelenmeli miyim. 2 aydır emekliyor yanıma gelip kucağıma almamı istiyor devamlı peşimde dolaşıyor bu bile aşırı mutlu ediyor beni. Yada düşüp canı yandığında o an sarılıyorum öpüyorum oda sarılıyor ama normal zamanda biraz farklı işte. Umarım ben evham yapıyorumdur. Bilgisi olan yada başına gelen anneler varsa yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar 🌸