Merhaba,
1 ay 17 günlük erkek gazlı bebeğim var.
Biogia,sap simplex kullandık çok fayda etmedi.Nurse harveys kullandık biraz rahatlattı relactaz ile birlikte veriyordum.Dün doktorumuz tribudat şurubu verdi toz cam şişe içerisinde sulandırıp veriliyor portakal aromalı sanırım kullananlar var ise fayda ettimi ?.