Buse1628272 https://www.hizliresim.com/rd6bfe0 Kızlar bu çizgi 5,6 saat sonra çıktı gebelik varmı sizce ?? Kan verme imkanım yok valla kızlar
herseyguzelolacakk Buse1628272 testten 5-6 saat sonra çıkan çizgi geçersizdir canım. Testin üzerinde bile yazar
Buse1628272 herseyguzelolacakk var diyorlar korkutmayın beni ya . İğne oluyorum cankm bide korunma iğnesi
Buse1628272 Derinsmommm canım bu ay korunma iğnesini iki gün geçiştirdim ama ilişki olmadı , iki gün sonra oldum ondan sonra 4 günde eşim korundu, 4.gün boşalma oldu ondan korkuyorum biraz . Bu arada normalde asla aksatmam iğnemi
herseyguzelolacakk Buse1628272 canım 5-6 saat sonra çıktı diyosun. Bizim gelinimizin başına geldi aynısı kan tahlilinde negatif çıktı. %99 yok bence. İçini ferah tut. Bikaç gün sonra tekrar test yap emin olamıyorsan
Derinsmommm Buse1628272 anladım canım şey ama bu test ilk on dakikada doğu sonuç gösterir, 5-6 saat sonra çıkan çizgi doğru değildir muhtemelen. En temizi bir kan testi ver bence
Buse1628272 herseyguzelolacakk canım bu ay korunma iğnesini iki gün geçiştirdim ama ilişki olmadı , iki gün sonra oldum ondan sonra 4 günde eşim korundu, 4.gün boşalma oldu ondan korkuyorum biraz . Bu arada normalde asla aksatmam iğnemi
Buse1628272 BabyAsiia var diyenler var korktum açıkçası bide iğne oluyorum Doğum kontrol iğnesi . Kızım var elim titriyor korkuda
Irmakkubra Buse1628272 hayırlı olsun Benimde adetime 10 gün vardı saatler sonra silik çizgi çıktı böyle kan verdim 8 çıktı hcg ama 10 haftalıkken düşük yaptım