Anneyimbennnnnn Doğum yapalı 3 ay oldu hala hasta olmadım doğum yaptığmda 40 gün oldum ondan sonra hiç gelmedi aranızda böyle olan varmı? Süt koruyor diyorlar
Wanderlust Anneyimbennnnnn sut korumaz asla guvenmeyin 40iniz ciktigi gibi gebelik istemiyorsaniz korunmak zorundasiniz doktorunuzun demesi gerekirdi. 1 yila kadar da adet gormemeniz normal kabul ediliyor her bunye farklidir