Sefaserpil 2 gündür diyet yapıyorum diyet derken öğlen 12 de istedim yiyorum akşam 6 ya kadar yok şu tüketiyorum yeşil çay ve akşamdan sonra yenmeye çalışıyorum karnım valla iki gündür bos ve düz gibi geliyorr
1anne1yavru Sefaserpil bende aynı Bi gün yemesem göbek gidiyor sanki ama peşinde 1 gün yersem geri geliyor 😀