Adababy siskoyum evet ama zamanında sıfır destekle 6 ayda 30 kilo verdim ayıptır söylemesi malesef iki kez diyet yaptım birinde 1 ayda 13 kilo birinde 6 ayda 30 kilo verdim diyetisten spor vs olmadan sadece beslenmeme dikkat ederek ki hamburgerce yedim pastada herşey kendim belirledim ama ben veriyorum bıraktığım gibi fazlasını alıyorum bilmiyorum sönüm agiryasamlar