14 aylik oglum var 2 3 ay once ust dislerinde beyazlasmalar seffaflasmalar fark ettim.Hatta gece dislerini cok siktigi icin bir disinin ucu kirildi.Dis hekimine goturdum birsey uygulayamayiz kalsiyum iceren besinler tuketin dedi.Gunluk sut peynir yogurt yediriyorum ama 1 haftadir da dislerinde kahvarengine yakin lekeler olustu acaba bu durumu yasayan varmi.Sebebi nedir sidefer demir ilaci kullaniyorum omu yapiyo acaba.Bitkisel dis mcunu oneriniz nedir