Benim kızımında yüzünde var çocuk onkoloji bakıyor. Ve ilaç kullanıyor çünkü 1 yaşa kadar büyürmüş ki bizimkide öyle oldu 2 3 aylıkken burnunu tıkamaya başladı Dahada şişti İlaç kullanınca söndü ama geçmesi uzun sürer diyorlr 5 yaş 8 yaş değişiyor belki yüzde klunca genelde ilaç veriyorlar ama yinede gösterin bence