Hayırlı olsun, basvuruyu nasıl yaptınız merak ettım🤗 online sıparıslerı mi hazırlayacaksınız acaba. Marketlerın reyon dizme işleri için çok zorlayıcı diyorlar. Migros nasıl bilgim yok, biraz da postunuz üstte kalsın dıye yazıyorm üstte tutmaya ugrasmayın diye 😅🤗