Bebeğim 6 aylık beni göremeyince yada kucagımda olmayınca cok ağlıyor.calısıyorum calısıtıgım için bebeğimi emzirme ve uyutma esnasında kucagıma alıyorum ancak bebeğim beni gördüğü an kimsenin kucagında kalmak istemiyor ve aglıyor.aksamları dahi wcyw gidemiyorum arkama bakıyor ve aglamaya baslıyor sebebi ne olabilir atak mı yoksa yalnız kalma korkusu mu ne yapabilirim nasıl yenebiliriz bu durumu.Gün içinde kayınvalidemle oyun oynarken bende yanlarına oturup öyle calısıyorum baska türlü oyun bile oynamıyor