Zynp_23 Mrblar.Kizim 20.aylik d.vit tedavi gerektirecek kadar eksik cıktı.Boyle bir durum yasayan ve onerisi olanlar var midir acaba?
Annisss Zynp_23 nasıl Bi tedavi oluyo ki d vitamini eksikliğinde vitaminden başka bol bol güneşe çıkın
prensler_-_ Zynp_23 canım benim bebek te 6.5 aylık ve doktor her kontrol de kafası yumuşak d vitamin i kullan diyip duruyor nasıl olacak bilmiyorum bir zararı varmı acaba
VSD-61 Zynp_23 bebeğim 16 aylık doğduğundan itibaren kullanıyorum.iki yaşına kadar kesintisiz kullanıcaksınız dedi doktor genellikle yatmadan önce mamasına 4 damla hhergün dışarı çıkarıyorum elimden geldiği kadar