Arkadaşlar bugün 2.ay aşısını yaptırdık. Normalde çok çok sakin olan bebeğim morarana kadar ağladı. Aklım çıktı. Hastaneye goturecektim eşim gelince sakinleşip uyudu. Biliyorum aşının yan etkileri arasında huzursuzluk var. Ama bu durum normal mi ? Yaşayan var mı?