Duyguss21 Sedo evet kuzum salı verdiysen perşembe tekrar ver bak bakalım değerler sağlıklı şekilde artıcakmi
Sedo Duyguss21 gece verdim sabah çocuktan gidemem diye şimdi öğrendim sonuç 29,3 sizce kimyasal gebelik mi adetme 5 gün kala
birkediannesi Sedo kuzum ben daha gecikmeyi bekleyeceğim biz şuan çocuk düşünmüyoruz ama 2 gündür midem bulanıyor bi garip hissediyorum kendimi oyüzden korkuyorum inşallah gecikmem 🤍 herzaman korunmak korumuyor biliyorsun
Sedo Harleyyy çıkmış evet canım 1,5 günde ama bilemedim adetime de 4-5 gün var bekleyip görücez artık