Merhaba kızlar, hamile kaldığımda sağlık ocagında çok sıkıntı yaşadım doktor kan idrar testi veriyordu idrar bardağımız yok gelmedi sonra doktor işlemi iptal ediyordu hemşireler bana sesleniyordu birbirlerinden zerre haberleri yoktu tetanoz aşılarım için gidiyordum hemşire diyodu şu ayda gel bi tane daha vurucaz gidiyordum söylediği şeyi unutuyordu siz yalnış anlamışsınız falan diyorlardı. .. dogum yaptım kızımın aşıları oldu aşı kartına ücretleri aşıları yazıp diğer ay bunlar vurulucak diyorlardı eşimde şahit oldu yanımda bizde diğer ay aldık gittik bunların zamanı değil hemşire hanım yalnış yazmış karıştırmıştır gibi şeyler söylüyorlar o kadar sinirleniyorum ki hadi 1 kere hata yaptın insan hep hata yaparak ilerlemez ki sen hemşiresin doktorda olabilirsin karşındaki ciddî bir hastada olabilir .. ve son olarak gittiğimde kızımın baş çevresini yalnış ölçmüş 45 ölçmüş allahtan çok araştıran ve okuyan biriyim hemen doktora götürdüm doktor 42 ölçtü baş çevresini ben hidrosefali hastası olduğum için çok korktum kızımdada olucak diye ve bu sağlık ocağını şikayet etmek istiyorum 🙄