Kızım 26 aylık tek başına hiç bir şekilde vakit geçirmiyor vakit geçirmeyi geçtim odada bensiz 1 dakika bile durmuyor bunu henüz küçük olmasına bağlayıp birazda olsa tolere edebiliyorum ama oyuncakların yüzüne bakmıyor ben onunla oynadığımda da oyun koruyoruz hemen sıkıldım deyip oyununu bozuyor başka oyuncağa geçiyoruz onda da aynı asla ama asla oynamıyor böyle olan var mı bu durum beni çok rahatsız etmeye başladı çünkü